Proč i brašnáři ze sklepa potřebují Big Data
Ivan Petrův, Brašnářství Tlustý a spol.

Propojili tradiční řemeslo a sílu sociálních sítí. Za rok postavili na nohy brašnářskou dílnu, tisíce fandů na Facebooku, dostávají 3 děkovné dopisy týdně a prodávají své výrobky do všech koutů světa. Jak malá brašnářská dílna přemýšlí jak dobýt svět a co s tím má co dělat Big Data, když sami žádná nemají.

Ivan Petrův, vystudovaný právník, od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT, ve kterém se pohybuje od 90. let, je známý především jako spolumajitel firma AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.